خدای مهربان
نگارش در تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, توسط دخترک

آرزویی بکن ...
گوش های خدا پر از آرزوست و دستهایش پر از معجزه ...

آرزویی بکن ...
شاید کوچکترین معجزه اش بزرگترین آرزوی تو باشد !

 

 

گاهي خدا آن قدر صدايت را دوست دارد ،

که سکوت ميکند ؛

تا تو بارها بگويي :

خداي من …

 

 

خدايا !

راهي نميبينم ! آينده پنهان است ...

اما مهم نيست !

همين كافيست كه تو راه را مي بيني و من تو را ...

 

 

مهم نيست قفل ها در دست چه کساني است ،

 مهم اين است که کليدها  در دست خداست . . .



تشكر كه آمدي باز هم بيايي

نظرات شما عزیزان:

Mahdi
ساعت22:58---23 تير 1391
سلام. شما تنها کسی هستید که در این قرونی که پیش رو فرستادم دیده ام که فقط و فقط از خدا گفته است و بسّ!. پس شما جالبترین شخصیّتی هستید که با او آشنا شده ام تا کنونم. مرسی. دست مریزاد! بادا که خدا که پشت و پناه شماستندی، دم و بازدم هایتان را مملو صفا نگاه دارندی که نام حضرتشان رای مملوِّ صفا یاد می کنید همواره و فقط در این وبلاگ زیبا و با روحتان. از این که به
پاسخ: سلام . متشکرم از نظر خوبتان !


ریحانه
ساعت12:45---23 تير 1391
سلام وبلاگ فوق العاده ای داری گلم

خیلی به دلم نشست

من هم فعلا مطالبم قابل مشاهده ی شما نیست اما به زودی با آپ های جدید خبرت میکنم!

راستی با تبادل لینک موافقی؟
پاسخ: موافقم ..


فرشته
ساعت20:04---22 تير 1391
عزیزباتبادل لینک موافقی؟لینکم کن منم لینکت کردم
پاسخ: دوست عزیز من هم لینکت میکنم .


حميد
ساعت19:56---22 تير 1391
وبلاگ قشنگي داري اگه بتواني بيشتر بهش برسي بهترهم ميشه ازت ممنون كه به وبلاگم سر زدي

فرشته
ساعت19:51---22 تير 1391
سلام عزیزم وب جالبی داری مطالبش عالیه

GhazaleH & reyhaneh
ساعت16:18---18 تير 1391
به ما هم سر بزن..

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: